tisdag

hola.

vad är detta för väder?
det regnade hela natten, och stundtals vräkte det ner... ok supernice sovväder när man slutade kl 7, men nu då?
det första jag gjorde var oaf att ringa vattenpalatset för att boka en soltid, så där var jag kl 15 idag. skönt skönt!
gudars var brun jag blev ;) haha NOT!

eller innan jag åkte till e-tuna lagade jag mat, som jag åt när jag kom hem. lax, stuvad spenat m vitlök, och en sallad. :) så kom inte nära idag ;)

hmmm, jag tänker iaf nu trots vädret och ta mig en långpromenad, har kommit på att jag får för lite frisk luft så jag måste skärpa till mig, och med detta ta lite promenader hit och dit så man får lite frääääscht syre i huvve ;)
annars är typ luften jag får när jag hämtar posten och går till bilen (?) ... vilket inte är ok. jobbar inne, tränar inne, bor inne.... ja ni hör juh!

hahahaha VARFÖR kommer det försäljare hit när jag är ensam hemma? jag veeeeeet inte hur man säger nej, jag kaaaaan inte vara otrevlig (inte för att man behöver det) jag kaaaaan inte avbryta. nu ska han komma tillbaka kl 19... pax o inte vara hemma då... :P
och dagens bästa var juh lätt när han frågade om mina föräldrar var hemma :D


tjejkväll ikväll hos mimmi.
DH kväll med girlsen - I LIKE! <3

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0