tisdag

hejsan!

idag har jag vart effektiv.
började med att åka upp till Ica för att köpa allt jag behövde till att baka ett bröd jag hittade i en tidning på jobbet... ett sånt där friskusbröd, ett bröd man kan äta med gott samvete för att det typ bara är nyttigt tjosan i :)
dinkelmjöl fullkorn, lättfil, linfrö, jäst och salt.... blev sjukt gott! skulle tock jäsa i 1 h sen stå i ugnen i 1,5 h så det tog sin lilla tid! men under tiden gjorde jag dagens lunch.... viltfärsbiffar :P GÖTT!
den blev 2 st limpor och det ena fick familjen johansson/wallon då mimmi var hemma med en magsjuk lilleman :/

sen åkte jossan och jag in till stan för att sola våra bleka kroppar ;) men fick en tid kl 18 så vi hade filosofitime på waynes ;) tack gömman, det behövdes verkligen.... <3 vaaaaad skulle jag göra utan mina vänner? :D

aja... nu ska jag hoppa in i duschen för att sen åka till jossan och ha DH kväll ;)
och så skänker jag en extra tanke till min vän S idag med... lycka till!


aooom aooom :P
hemmafru nr 1!

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3 älskar dig min vän!

2010-10-13 @ 11:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0