söndag!

hej!

natten gick bra men ack så skönt det var kl 07 när man skulle få åka hem o sova!
sussade fram till sisådär kl 14 innan jag gick upp.
ville åka in till tuna park, men det ville ingen annan ;) har hittat en pennkjol som jag MÅSTE prova! har spanat in den på internet! hmm...... :)

idag står det badminton på schemat :D
kl 18.
hann juh inte med det förra söndagen så det ska bli kul.

sen är det bara att göra sig redo för jobbnatt 3 av 3. sen ska jag njuta i 1 natt! ;) innan det kommer 3 till. hahaha. sen hörde jag skål! 3 helger utan vin=nära döden upplevelse. ;) så det får absolut inte bli en 4:e.... på fredag SKA jag få lalla runt i dimman! right!?

puss hej!

______________________________________________________________________________________________

later....

hihi elin kom över med en korg svamp :) fick fylla 2 påsar.... 
så jag har precis lagat och ätit svampsoppa a la elin... gryyymt gott! och hjärtligt tack gumman! :)

kolla då!!!!!


super gött och det blev över till nattens matlåda! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0