söndag

jahapp då var det söndag igen då...
söndag med ett riktigt skitväder och alldeles för lite att göra... hmm.
ska väl iaf sammla krafter för att om några timmar bege mig till jobbet igen för att köra natt 3 av 3 denna helg!
tuuur att det går ganska fort trots allt.

längtar iaf tokmycket till nästa helg
då kommer lindha hem från oslo och jag hoppas verkligen på att alla tjejer kan vara med.
vi träffade juh cicci en sväng igår så kom väl fram till att vi tar en helg hos henne. lördag till söndag!
såååå tjejer boka in detta nu! <3 det vore såååå nice med en helkväll/natt mer er. <3

jag har väl iaf fått klartecken från MIG, cicci, sandra och lindha.....
såååå ni andra........ :)

nääääeee får man ha en fettosöndag?
VILL ha chips eller godis, eller båda eller ALLT!
fatkid! ;)

nje ha en bra söndag allihopa.... jag ska väl fortsätta vara understimulerad och uttråkad ;)

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0