söndag

hej hej!

gårdagen blev riktigt nice trots allt. :)
vi hade en liten överraskningsfest för ante.... och den stackarn anade ingenting.
så med detta så hade vi en förfest hemma hos fam eriksson innan vi drog vidare till e-tuna och harrys.
det var oktoberfesten där, så det var smockat med folk.
mmm ja en helt ok kväll/natt. jag är nöjd! ;)

idag vaknade jag vid 11 taget, och var av någon anledning sjuuukt törstig. ;) hehe.
tog iaf tjuren i hornen på en gång och började storstäda hemmet... och som belöning blev det tuna park. ;)
vi hade 30% på MQ genom Åsa. :D så jag köpte mig en jacka, så istället för 1500:- blev det bara snäppet över tusingen :D :D detta kallar jag sparande ;) ;)
opps, ja det blev ett par byxor och ett par träningsbrallor :D
nu ska jag INTE handla mer på ett tag..... bla bla bla..... lika bra att inte åka till stan alls, jag har juh fan problem ;)

blev ingen badminton heller, grabbarna är inte hemma eller närvarande....
ska man orka sig ut på en liten löprunda? ZZzzZZZ
orkar egentligen absolut INTE, men jag vill inte sitta inlåst hemma heller.....
det är inte lätt när det är svårt!

jaja har iaf gjort lite nytta idag också, har nämligen vart o storhandlat och fyllt upp köket... bästa känslan. :)

nääää
ta i nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0