söndag

heeeej!

sjukt långsam dag.
sitter faktiskt bara här och väntar på att klockan ska bli 18  så man kan få åka till sporthallen och spela badminton!

ska dessutom jobba inatt... ska bli sjukt skönt, believe me or not! ;) men om man ändå har sjukt tråkiga dagar skulle jag kunna jobba dygnet runt TYYYP! jag vill göra roliga saker. nu när de är höst och kallt tycker jag det är extra viktigt att vara sysselsatt.... saker att se fram emot... har vart dåligt med det på senaste tiden dock! :/
de senaste åren har jag haft en resa att se fram emot, men iår INGENTING.... känns lite tugnt. att åka till solen när man är sjukt trött på kylan o mörkret är typ det bästa jag vet! :)
hmm men o andra sidan försvann september  och den del av oktober som gått i ett swisch så kaaanske försvinner vintern lika fort?
tacka vet jag när april återigen kommer till sverige och man återigen känner hopp. :D haha.

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0