onsdag

todeloo!

hihihi mer positiva telefonsamtal till folket! ;)
fick just min löneförhöjning på telefon nu när man gått o blivit uska. plus vad jag kommer få i returaktiv (? eller hur det stavas?)
mmm, en trevlig grej, en ny månadslön! :D haha!

var in till e-tuna igår... skulle leta efter den där pennkjolen. frågade tjejen som arbeteade där istället för att behöva rota runt i hela affären. - näää vi fick aldrig den till våran butik, jag vill också ha den, men tyvärr!!!!! BUU! :)
beställde den på nätet så fort jag kom hem ;) den kommer nog imorron!
vad ska jag nu ha på mig på fredags galej? köpte nämligen coolaste partyoutfiten...
jag ska trascha mina nya stumpbyxor, skyhöga klackisar (?) skinnskjorts och en nytt grymt linne!... eller ja jag köpte 2. har inte riktigt bestämmt mig än! ääääälska kläder! hmm rocka billy frilla? mmmmm...... laddad är jag iaf!

var ut och sprang i höstmörkret igår... och eftersom jag inte hinner med bodyattacken ikväll pga arbete så blir det så idag med... nu när jag fått koll på I-tunes (jag vet, hundra år senare) är det juh asskönt och springa till världens bästa musik. :)

natten som var hade jag sällskap av maria på näcken, väldigt trevligt att slippa behöva vara själv! :) hon gick en intronatt med mig! men inatt blir jag själv igen :(
har iaf precis lagat mat/matlåda :D så den godsaken har jag o se fram emot! aoom!


hehe sminkad av "paint" i brist på annat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0