onsdag

tjena!

även denna onsdag jobbar jag så jag inte kan följa med på attacken... stackars elin som får åka själv :/
den slutar halv 9 i e-tuna och jag börjar 9, så det blir inge bra då... får fortsätta att vara ett fatkid ett tag till ;)

eller förstörd som man är så var jag juh faktiskt ute o gick 1 timma kl 5 imorse ;)
i brist på annat menar jag ;)

hann fortsätta på mitt broderi också.... den har legat på is i nån vecka, men nu börjar min BIFFtoman ta form. :)

kolla på honom, han gör allt för att impa på den heta chilin. ;)
bar överkropp såklart och hon bara står och pekar med sina röda långfingernaglar!!!! ;) ;)
hahahahahahaaaa.....


puss puss

Kommentarer
Postat av: Emiliankornelia

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-06-10 @ 08:28:20
URL: http://emiliankornelia.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0