my day så här långt...

jag har vart lite flink iaf...

*har vart upp och hämtat ut mitt paket.. mitt nya internet :)

*och just nu väntar jag på att mitt bröd som jag håller på att baka ska jäsa till dubbel storlek innan det ska in i ugnen. :)
myyyyyycket godare med hembakat, dessutom billigare, PLUS att man vet vad man stoppar i sig. det är bara tiden som ska finnas... för det tar juh sin lilla tid.

*jag tvättar alla kläder från gårdagens garderobstäd. plus att jag ska kolla och rensa lite mer nu när lindha skrev att både josés mamma ska till el salvador i vinter och att lindhas päron åker till afrika snart... det känns lite mer på riktigt då, och jag ställer gärna upp. kan man hjälpa SKA man hjälpa. <3

eeeh klockan är faktiskt inte ens 12 än så jag tycker jag vart duktig. :)
jag ska laga mat, laxrullader. köpte dessutom groddar jag tänkte göra en sallad på... gäller att tänka själv då jag bad H ta fram mat igårkväll, fanns det nå framme imorse? NÄÄÄ! chooooockad. :P ZZZ

ikväll blir det dubbelpass på gympozz. idag ska jag dra med mig min lillabror.
ska bli kul då han tror (som alla andra killar jag känner) att vi inte tränar, att det är lite lull lull träning....
jag veeeet att han har kondis som en ja jag vet inte vad, och att han kommer klara det, mitt mål är bara att bevisa att det vi gör ÄR ett träningspass och att det ÄR jobbigt och att man BLIR svättig.
sen att han vill med för att jag råkat berätta att det finns flickor i tighta byxor och en del silicon är en helt annan femma. ;)
så ikväll kör vi 45 min core och 60 min bodyattack. booooooooooom!

puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0