måndag

ny vecka nya tag, eller hur säger man? :)
känns som att schemavecka 5 var nyss, men swiiiisch så var den här igen. min blävecka ;) bara att blicka fram emot en härlig jobbhelg....
*helgens bästa - den blir vit *helgens sämsta - den blir vit ;)

meeeen nästa vecka är det återigen enkeltorsdag och om jag får som jag vill kommer oslobejben lindha hit till mig, okej till oss ;)
för en gång skull är jag ledig när hon kommer hem :D
så på lördagen vill jag hitta på nått kul. förslag?

så vad sker idag?
har precis lagat mat och tryckt i mig det såklart ;)
idag var det kycklingfilé, trattisar och chevresallad på menyn :P
detta ska bli en nyttig vecka.... ja så i helgens bästa kan man trycka in ett fett plus att det INTE blir en fyllekebeb ;) haha
ska nu bara smälta maten lite, sen tänkte jag ta en uppfriskande promenix tillsammans med min bästa vän I-pod.
han förstår mig, han lyssnar, han gör mig på bättre humör... hahaha matilda <3 I-pod.

ikväll blir det bodypump...
jag ökade på bröst och benböj förra veckan... känns sjukt bra så jag tänkte köra på samma lika denna vecka med... hmm... kanske ska lägga på 2 kg på rygg? har juh gjort den vikten förr, bara det att man får så satans ont handlederna när man håller i stången.... hmm hmm.... :)
bryr ni er? nääähäääää ;)

ikväll är det jobb igen. :)
puss hej!

Kommentarer
Postat av: Lindha

Røstar før hemmafest med tjejerna næsta lørdag med alldeles før mycket vin o prat in på små timmarna :D

2010-10-18 @ 13:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0