måndag

okej när vädret är såhär kan man väl kanske inte klaga?
meeeen att skrapa rutorna kl 7 imorse är inge kul efter ett 10 timmars arbetspass :P

tror jag ska ta på mig promenadskorna och få lite frisk luft. rensa hjärnan. vakna till.
jag känner mig lite instängd.

idag börjar en ny träningsvecka.
så idag blir det ett bodypump pass. :D
boom boom boom. up town, down town lalalallaaaa.... hahaha.... älskar axellåten ;)

hur mycket kostar en bra symaskin?
vart köper man en bra symaskin?
jag har setat och målat lite de senaste dagarna... jag tänkte kanske skaffa mig ett nytt projekt.
jag har sååååå många klädidéer i huvudet, det har jag alltid haft, men dom finns i inte i affärerna....
tänkte om man skulle försöka sig på att sy lite??!!


dom här 2 gjorde jag igår....
ok för att det ser slarvigt ut såhär... men tänk er dom i tyg och på en kropp??? den första skulle vara vass tror jag...
undrar bara om det är jättesvårt att sy? ok jag är inte värsta nybörjaren när det gäller symaskiner, men jag har aldrig tagit på mig en sånhär uppgift... eller jo i syslöjden ;)
hmm..... tål att tänkas på. :)

Kommentarer
Postat av: Lindha

Fy faan Matilda, att du var grym på att måla visste jag men inte såhær grym!! O klænningarna o håret - fantastiskt snyggt!!

2010-10-11 @ 15:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0