fredag!

hej hej!

alla skriver hur skönt de tycker att det är med fredag på fejjan.... alla utom jag känns det som. min jobbhelg har juh inte ens börjat än :P
fredag, lördag och söndag. känns dessutom som jag ALLTID jobbar när min älskade Lindha kommer hem från oslo. hoppas jag får se henne nån timma iaf! :) <3
blickar fram emot nästa helg... då vill jag hitta på nå kul, så var redo för det!!!!!

har vart på skolan idag. jag fick mina betyg! :D såååå nu är jag klar klar klar på riktigt. inget mer att göra. jag är behörig!
åkte direkt till chefen för att stolt lämna över dom :D hihi. lalalalalalala.
fick även förlängt jobb till sommaren. så nu kan mitt hjärta slå ett tag till ;) fick en liten tår i ögat.... haha. skööööööööööööööööönt. hmm ok för fast tjänst, det är juh det jag strävar efter, men det här får duga såklart ;) lycka!

hmm håller just nu på att städa (ni vet ett sånt där skåp i köket där allt skit samlas på nått konstigt vis) .... så det ligger en hel hög på hallsgolvet nu och jag hittar inte en papperspåse att kasta det i.... varföööööööööööööööör kastar alltid H allt? jag vet att jag har lagt ett par i tvättstugan, BORTA!!!!! jag behöver en NU.
aja skåpet är rent och snyggt och det ligger bara vettiga saker i det nu. :)
hallgolvet kanske jag spar?! ;) det får han den där andra ta reda på. han är fan expert att kasta eller gömma saker som jag vet att man behöver för hushållsartetet.

inte blev jag friskare eller sjukare av massagen igår heller....
idag blir det iaf pump med brudarna, och med middag på stan efter :D mys mys.

oj, nu är torktummlaren klar! bara att fortsätta ....

puss puss.
ha en nice fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0