fredag och lördag

det blev en förpärla hemma hos lillebror innan vi åkte in till v-ås och bmb.
det blev en rolig kväll och pina coladan som sandra introducerade för mig var vass. den blir det nästa gång också... :D
det var lagom mycket folk och bra musik.
tog en svarttaxi hem, 2 idooter åkte vi med om jag ska vara ärlig. den ena körde som en biltjuv och den andra satt och berättade att hans tjej inte fick gå ut utan honom, och att hon aldrig skulle få gå ut på krogen med sina tjejkompisar... idiot. ämnet kom upp då sandra och jag sa att vi var gifta och visade våra ringar... zzz snark. tur att man är fri!

sjukt seg kväll idag iaf... sitter och dricker öl nr 2 i min ensamhet i mörkret och bölar till P.S I Love You... :P
viiiiiilken lördagkväll....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0