fredag (eller ja lördag nu)

men alldeles för lite sömn åkte mimmi och jag in till köping för att möta upp LINDHA för en lunch. som jag har saknat den tjejen. :) hon skulle och fixa håret så vi hade bestämmt tid vid halv 2.
tacotallrik, mumma.
sen systemet och apoteket och en snabbis i de affärer som existerar (inte för att jag klagar då kungsan inte har nån)... och vad kom lilla matilda hem med då? JO ett par nya skor. ;) hehehe. lycklig!

väl hemma så gick jag och la mig igen, sov till 19 då jag hade bokat kaffedate med mimmi och jocke. hann med 30 min av idol innan jag var tvungen att åka till jobbet igen.
blev bjuden på glass och hjortron så jag är (kl 00.20) fortfarande mätt och belåten. :)
jocke bjöd iaf på kvällens bästa händelse, vet inte om jag törs skriva om det här, men det var så kul att jag var tvungen att springa ut i köket och spotta ut kaffet... HAHAHAHA!  jag döööööööööööör! ;) men vill inte få spö nästa gång jag träffar honom så jag låter det förbli hemligt! :D

ÖJJJJ, det har blivit lördag.... JAG HAR NAMNSDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! säg grattis! :)

längtar som en tok till morgondagens "minisemester" med brudarna <3
mat, förfest, krogen och kuddkrig i underkläder är vad som står på schemat! (för det är sånt vi gör när tjejer sover tillsammans)

puss hej!
<3

Kommentarer
Postat av: Lindha

Jag längtar till ikväll baby <3

2010-10-30 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0