fredag

he tänkte skriva tisdag som rubrik... hmm.
hade juh iofs vart väldigt skönt då jag hade haft 3 lediga dagar framför mig :)
inatt börjar alltså min jobbhelg. natt 1 av 3.... hejja mig! hejja oss! :D

vaknade tidigt idag med. iofs inte klockan halv 6, utan strax före 7.
tog mig en morgonpromenad idag med, så jävla skönt, men med detta flängande måste jag fylla på med nya låtar i min I-pod, herreguuud vad uttjatat det blir.
behöver bara lite ny insperation till nya power låtar... sånna där som man går i takt till, typ ;) BOOOOOOM gaaaaah, powerwalk! fattar ni? :D ge mig tips.

idag blir det ett bodypumppass, men min träningsvärk blir juh typ bara värre o värre så vi får se hur det går.... känns typ som jag brytit revbenen... ;) hehe. host AAAJ. skratt AAAAJ!
elin och jag ska iaf åka lite tidigare till stan idag, hon ska kolla doppresent bla... jag måste köpa nya hårnålar. hur kommer det sig att dom alltid försvinner? toffsar och hårnålar och bläckpennorna på jobbet. konstigt det dör. ena dagen finns det hur många som helst, andra dagen letar man som en tok.

tjo!
trevlig fredag på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0