torsdag

hej mina fina.

asså vilken natt, vilken otroligt värdelöööös natt.
när klockan var 3 orkade jag inte ligga och glo upp i taket längre. TYYYP så hääär nära att åka till jobbet och dricka kaffe och jobba gratis! haha.
eeeh jag satte på datorn och grejjade lite tills jag la mig för att försöka sova klockan 6.
lyckas.... MEEEEN vad sker?! JO....
eftersom vi bor på hörntomten så har vi den enda stegen upp till allas tak. och vad var klockan? jo 07.45... vet ni hur mycket det låter... känns som dom är bredvid sängen och går på mig när de är klara med att dra ner stegen... sen blir det juh iofs tyst ett tag och man lyckas somna om, men de jävlarna ska ju ner ochså och dra tillbaka stegen. SUPERBUU!

hade asskumma drömmar också, var tvungen att kolla så jag inte hade tatuerat in tweety bird på min långfinger när jag vaknade! hahahaha. det hade juh vart fint. det var såååå verkligt.


hade det passat!? :D
och för att försämra natten ännu mer har man juh en karl som babblar så mycket i sömnen så man inte vet om han drygar eller inte.
-jag måste gå och kissa (henke)
-ja men gör det då. (jag)
tyyst
-hallå? vad håller du på med? (jag)
-vaddå? (henke)
-gå och kissa då? (jag)
-varför? (henke)
-du sa att du behövde det. (jag)
-nä det behöver jag inte (henke)
garrrrrrvvvvvvvv.

eller så när man precis har blivit sådär trött att john blund är nära vad händer då?
jo han börjar asgarva och säga nått kaxigt som vanligt!
då blir man juh pigg igen ocg börjar skratta själv, FÖR sig själv, för inte fan är det någon som skrattar MED en.


jaja nog om det. :D

jag inväntar mimmi, vi ska åka och handla mat. storshopping på ica Maxi.

sen hem för att åka iväg till eskilstuna igen med elin. idag blir det ett bodystep pass. :D

puss

Kommentarer
Postat av: Seven

Det som är så tråkigt med att jobba natt. Man kan inte ställa om när man är ledig.

2010-05-06 @ 14:51:21
Postat av: Anonym

hahaha, du är störd! tweety på långfingret liksom! :P kanske vore något till vår gemensamma tatuering i tjejgänget!? ;)

2010-05-06 @ 15:52:47
URL: http://alltomminlista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0