torsdag

todelooo.

när man är "bonde" är livet i stan ett hårt liv. :) haha
julia och jag har iaf vart i eskilstuna, vi drog så fort vi vaknat efter jobbet...
har inhandlat jossans biljett till lördag.. och storshoppat på systemet... och lite annat smått och gott.
det avslutades iaf på Ica ekängen så man kunde fylla på alla köksutrymmen här hemma.. så inatt blir det ananas, vattenmelon och vindruvor på jobbet :P mummmmmmsigt!

gaaah, jag hittade ingen blå klänning i stan idag heller.... när ska jag hitta DEN!?
nu vet jag inte vad jag ska ha på mig på lördag... vad kommer det ens bli för väder? ska man vara sommarklädd? måste man ha skoteroverall?

nej nu ska jag chilla en sväng innan jag ska åka till jobbet. en natt innan jag är leeedig fredag och lördag!
båttur imorron och köpingsyran på lördag :D om jag får som jag vill förståss, men det brukar jag få :D haha.

ha en trevlig kväll vackra varelser!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0