tjohoo

blev inte mycket till sova idag inte... vad är sömn? har inte fattat!

aja... har precis vikit berget till tvätthög och nu ska jag klippa gräsmattan! vart är hörlurarna... känner för att dansa!!....
jag kan vekligen inte få ´we no speak americano´bort från hjärnan... ÄLSKAR den låten. jag blir på så extremt bra humör och det rycker i hela mig! ojoj..... behöver mina tjejer och en flaska vin. :D

klockan 6 ikväll ska jag hem till julia. vi ska ha jobbfest för att fira några ut teamet... vi ska käka och lite så.. men när de andra får dricka på ditt vin i värmen ska jag återigen åka till jobbet!... vad är en bal på slottet? det har jag alltid undrat!...

puss puss bomullstuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0