tjo

dagen har vart nice...
vaknade dock bara efter 5 timmars sömn, men när jag såg vad det var för väder ute så gjorde det inte så mycket. vilken härlig dag.



innan jag gick och la mig imorse så ringde jag äntligen tandläkaren... nu har jag gått o pillat med tungan på min lösa järntråd på nederkäken i flera veckor. jag blir galen... och min tunga är sårig och irriterad. så nu äntligen tog jag arslet ur vagnen och gjorde nått åt saken... så imorron klockan halv 1 fick jag en tid. :)

nu är jag på mitt jobb igen. sista natten innan jag är ledig i 3. :D
håller på med min studieenhet 6 nu... det går bra. jag vill bara bli klar med min utbildning nu så man kan tänka på annat.. snarrrt.
det jag gör nu är att jag ska göra olika biståndsbedömningar på patienter, och att jag ska använda mig av omvårdnadsprocessen. ganska kul faktiskt.
så nu ska jag ta tag i situation Sven 73 år. ;) han har amputerat sitt ben och ska nu komma hem till sin fru Asta som har en begynnande demens...
sen ska jag göra samma sak om Arne 52 år, han är uteliggare och har alkoholproblem som nu söker vård för sitt magsår.... spännande?! ;) hehe.

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0