tisdag

tjo flöjt!

mimmi och jag har haft en dundrans bra dag i stan. shoppat som tusan.
bjöd min mammalediga söta bästa mimmi på lunch också, och en latte såklart! :)
mmm faaan, sen när hon börjar jobba igen kommer mina dagar bli lite tråkigare asså, alla andra jobbar juh om dagarna. jag jobbar natt och har henne så fort jag vaknat! :P hääääärliga tider. tur att hon är ledig ett tag till. <3

snart ska jag, elin och sandra iväg på functional fit i e-tuna. är taggad som tusan. kanske det bästa träningsstättet ever. jag älskar det! sååååå jobbigt men sååååå kul. och det gör sånn skillnad, på riktigt!

nje packa väskan och slänga sig i soffan i 30 min. :)

hoppas eran tisdag har vart lika bra som min! det är ni värda. <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

åååh söta söta vän! :) Puss <3

2010-05-04 @ 14:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0