tisdag

jahapp tisdag....


ska snart göra mig iordning för att åka till jobbet och ha brandutbildning.
hoppas på heta brandmän, snygga brandmän, som har sina uniformer på sig, som är sådär lagom svättiga och sotiga, som kommer med en tjutande brandbil, men lite sexig bakgrundsmusik... som börjar köra lite moves.... AAH OJ back to real life ;) moahahahahaha!!!!
ja jag ska iaf på brandutbildning idag!

efter ska jag upp till lockmora för att ta min dagliga springtur.

sen då? äre nån tjejkväll ikväll brudar?
man kan få komma hit om man vill!!!! vilka är hemma och kan??
FÖÖÖÖÖR jag hade så jävla jävla super tråkigt igårkväll så jag smällde av...
mimmi, kaffe hos dig? saknar ditt kaffe!!! ;)
nejje, jag jobbar juh inatt! kan inte alls ha tjejkväll.... hahaha.
dags att lära sig nya steg riverdance i korridorerna.
julia och jag börjar kunna vår grej ;) haha......

ojojoj, tänk om folk kunde se oss.... :D hahhaaaaaaa.

tjo flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0