snart...

klockan halv 8 imorron bitti bär det av mot norge och MITT underbara oslo. ååh vad jag har saknat den staden. härliga fantastiska underbara oslo.
det blir jag, sandra, malin och elin som åker.
vi ska bo hos lindha och josé... det kommer bli trångt med ack så mysigt!
vi ska alltså fira norges nationaldag. 17 maj. :) gaaaalet kul!
så på söndagen blir det FET fest. vi kommer bli ett tokstort gäng med partysugna människor.
förmodligen blir det lite fest, eller typ käk med drinkar på lördagen så det ser jag också fram emot! men SÖNDAG! asså.... jag läääängtar! hoppas jag är relativt pigg då jag inte kommer sova många minuter efter denna jobbnatt som jag är inne på nu!
och på måndag blir det alltså nationalfirande. då ska vi trängas vid slottet och vinka på kungen. :)
och såklart kolla på vakterna.... såklart! lindha och jag "råkade" juh gå förbi där varje dag när vi bodde där. HELLO! :) män i uniformer... mmmm.

det jag längtar efter mest är väl akker brygga. tror det är den bästa platsen som finns på denna jord. <3
I'm in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0