onsdag

tjohooo!

idag har jag vart med emelie, min bästaste barndomsvän. och vad vi är värdelösa på att höra av oss till varandra, tur att vi är lika upptagna båda två. men såååå mysigt har vi haft iaf! har kollat på hur hon och hennes nya sambo har fixat i lägenheten. jättefint.
sen åkte vi till kondis och köpte fika och våldsgästade mimmi och felix. kanske godaste kaffet ever... det gör mimmi! ni borde testa! ;)

ikväll blir det första matchen på runevallen. som jag har längtat! fotboll fotboll fotboll. :)
elin och jag ska ner och hejja på "våra" grabbar!
hmm hade juh dock beställt sol, får se hur det blir med det till klockan 7. alltid är det nått! :P

aaah med nattens sömnsvårigheter blev jag klar med ytterligare en kurs. målet är nära nu! :)
åh vad jag längtar! matilda hult har snart en yrkestitel.

aah... kom precis hem från säsongens första löprunda i lockmora. gick så himla lätt... gud vad kul det är när det känns så... :)

<3 Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Duktiga du! =)

2010-05-06 @ 08:25:44
URL: http://jentanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0