okej...

såhär ligger det till....
snyggast kroppar får tjejerna som spelar beachvollyboll. galet sexiga kroppar. vältränade och slimmade på precis rätt ställen och dessutom är de bruna som pepparkakor. fick jag välja så vill jag se ut såhär, eller ja, man kan väl få känna iaf :)






mumma.
är det försent att byta inriktning i livet? :D
varför satsade man inte på vollyboll liksom.
hade jag också sett ut sådär då?
vem säger nej tack till dessa (enligt mig) perfekta kroppar?



men vad är det flr B-film jag kollar på?
ok, WOLF från 1994... det förklarade juh saken.

nu ska jag hoppa i säng och mysa till ljudet av smattrande regn utanför.
tror det faktiskt inte finns nå härligare.
dock ensam. :(
henke är på svensexa, och vad bilderna på facebook berättar har de Galet kul. Ante springer runt i Örebro klädd i en grön sring BORAT baddräkt... hahahahahahahha.


hoppas hoppas hoppas det är sol imorron. det var så extremt skönt o bara sitta och glo i solen idag :)
mer sol till folket...
<3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Meeen nu fattar jag INGET! Är inte du i Uppsala??? HALLÅÅÅ! :)

2010-05-23 @ 10:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0