möhippa

hihi.
igår hade vi alltså möhippa för sandra.
vi samlades vis skillingeaffärn för att sedan gå mot deras hus.
heeelt ovetande smög vi upp för trappen och överraskade henne. hon hade precis kommit ur duschen efter gårdsstädningen med hennes grannar!
det blev lite kramkalas innan vi tog fram hennes URTJUSIGA outfit för dagen.

såhär såg hon alltså ut! en ful klänning som mimmi och jag hittade på Myrornas men en icke matchande handväsa fylld med kondomer och en sax.
mina ursnygga gummistövlar på fötterna. en prinsesskronba på skallen med matchande älvvingar och en hokuspokus prinsessspö. :)

tillsammans gick vi mot våra bilar. hon fick en ögonbindel sen drog vi.
hon var då helt säker att vi skulle ta henne ut till någon hästgård då hon är livrädd för hästar. men med tanke på käpphästen och gummistövlarna var det juh inte så tokigt gissat!
men vi tog henne alltså in till eskilstuna. där finns det störst risk att hon känner en massa.
uppdragen var alltså 12 kalsonglappar, och få ihop 120 kr.
hon sålde bla en ridtur till en liten tjej.

hon lyckades sjukt bra med sina uppdrag och killarnas kalsonglappar flög av!
är sjukt imponerad över min fina vän som tog alla uppdrag och skammen med en nypa salt och bara körde!

sen käkade vi lunch på hurtigs och hade astrevligt. vi hade ett långbord och där blev det ett herrans tjatter. som bara vi tjejer kan. haha. sen gick vi rund och skämmde ut oss lite mer innan sandra fick ögonbindeln på sig igen! vi tog henne på villovägar! upp för trappor och ner för trappor! mötte 2 killar som jag stoppade och viskade om de kunde ta en varsin arm, vilket de gjorde. sandra blev livrädd och när hon hörde oss tjejer försvinna allt längre bort och att vi tjoar: ni hade hjälmen och skydden va? hahahaha då var hon inte lika kaxig längre!

men vi tog henne iaf till en skivstudoi där hon skulle få sjunga in en skiva.
hmm undrar vart vi ska spela upp den?! :)
hon dog lite först men resultatet blev asbra! skiiiitkul.


sen drog vi hem till mimmi för att få massage av en inhyrd massör som mimmi kände. sååååå skönt! sen lite partyfix och grillning. och tårta!  och hundra skålningar i champange!
vi fick gå på tipspromenad i källaren för att svara på frågor på hur väl vi känner sandra EGENTLIGEN! oooohhh lätt och veta vad hon hade för skor på mellanstadiet TYP. eller vad hennes marsvin hette. ZZZzzZZZ... jaja delad andraplats får väl duga!

denna fantastiska skapelse som min fina vän elin hade gjort. fin och god.
är det något den tjejen inte kan göra? <3

sen hade vi alltså bokat taxi för att åka in till krogen.
där var det raj raj hela natten. det var längesen jag dansade sådär mycket och sådär vilt. satan i gatan vad kul det var! asså, på riktigt! DET VAR SÅÅÅÅÅÅÅÅ KUL!
tack tack tack tack MINA bästa finaste underbaraste älskade vänner för typ en av de bästa dagarna/nätterna i mitt liv!
och sandra, "min" blivande brud..... detta äktenskap kommer rocka! :)
älskar diiig.



PUSS PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0