min löptur...

kommer upp till lockmora.. taggad som tusan.. men vad sker.
jo gummigrejjen på min I-pod losnar och sätter sig som ett smäck i vänster öra. där står jag mitt ute i skogen bland tomtar och troll och petar som en tok i örat, men utan resultat. den sitter verkligen fast. så jag springer runt där med ett jobbigt ljud och lite småvärk... till jag kommer hem och jag får ut den med en pincett. PUUH. jag såg mig själv behöva ringa vårdcentralen och få hjälp. hahaha.... - hej, jag har en hörlur i örat!

åkte hem till mamma och duschade efter....
hahaha.... slog på TV:n efter, Reine och Mimmi i fjällen..... kommer ni ihåg?! herre GUD!
mjooo, jag satt väl och garvade för mig själv som vanligt.
typiskt mig.
skratta eller gråta framför TV:n verkar vara mig grej. när ingen ser ;)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

men hahahha jag döööör!!! Fan vad jag skulle vilja se det! ;) Själv sprang jag halvmilen längs sjön i Kvicksund. Me like :)

2010-05-11 @ 09:00:07
Postat av: Elin

hahaha ja hade oxå velat se det! :D haha jag såg oxå reine å mimmi i fjällen!! :D ja skrattade oxå :)

2010-05-11 @ 10:49:54
Postat av: Ida

Haha, snyggt om du kommit till vårdcentralen med den i örat. Ungefär lika pinsamt som när luddet på en tops åker av. Se till att prylarna sitter fast innan du köttar in det i örona. ;)

2010-05-11 @ 11:11:42
URL: http://praecox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0