måndag

usch jag var klen natten som var. mår inte hundra procent.
frusen och ont i halsen. VEM HAR SMITTAT MIG? vaknade iaf upp med ett strålande humör. :) och jag mår bättre, och nu är jag ledig måndag och tisdag så jag hinner kurera mig lite!

ska nu göra mig iordning för att åka till Vingåker och glo på lite kläder. jag vill hitta nya grejjer till lördag och till bröllopet nästa helg! gaaah NÄSTA vecka... sandra hör du vad jag skriver? nästa vecka..... galet!
nu fick jag lite panik över att jag ska hinna träna på min sång i kyrkan... men jag tror mimmi har kontroll över situationen.
jag ska nämligen sjunga solo. enn låt som jag kommer börja böla till i kyrkan. haha. får låta bli att kolla på gråtande personer, typ mina tjejkompisar. blödiga jävlar ;)

asså kollar på Z tv nu.... pixie lott är fan ashet! :P

aah jag har vart GRYM på pluggfronten inatt också. :D
skrev klart 2 stycken enheter och har nästan 5:an klar som bara ska skrivas in på datorn :)
ska vara sååååå effektiv denna vecka. JAG LOVAR! jag skaaaaaa.

puss

Kommentarer
Postat av: Bruden

MMMMMM jo jag veeet....hjälp hjälp hjälp!!!! hyperventilerar Hahaha Va fan det va ju nyss 6 månader till bröllopet...asså jag fattar inte!! Vem fan e Sune och vart fan tog tiden vägen?????

2010-05-24 @ 18:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0