måndag

usch vad allt går fort. lite väl fort.
men nu har vi nya roligheter att se fram emot.
på torsdag är det återträff med kryssningsgänget bla.
och på lördag morgon åker jag till oslo för att fira deras nationaldag! :D

blir nog en hejdundrans vacka detta med. som vanligt!

min träning blir dock lidande denna vecka. kommer inte kunna träna functional fit på tisdag för då har jag brandutbildning på jobbet.

och på torsdag hinns inte bodystepen med om vi ska ut och käka i v-ås.

men jag ska iaf ta mig ut i skogen precis efter detta inlägg.
jag SKA springa måndag, tisdag och onsdag denna vecka.
och ett gympass på torsdag.
nått sånt var det tänkt.

men eftersom jag har sån träningslust ska det inte vara några problem.


nehepp
lockmora och halvmilen ropar på mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0