lördag

wiiihoooo kryssningen var helt fantastisk. helt perfekt. sååå kul. :D
vi har vart ett härligt gäng på båten och det var raj raj från början till slut!
när åker vi nästa gång?

haha skulle kunna berätta om hela resan men då skulle ni få sitta och läsa i hundra svåra år, för det finns så mycket att berätta så ni får nöja er med att det har vart ASKUL!

sliten kom vi hem till kungsör vid 18.30 tiden och då var det bara att peppa upp sig själv för att gå till mimmi och jocke för grillning :D
var jag hungrig? ÖÖHHH ja. hade juh helt enkelt glömt bort att äta. en frukost kl halv 9 var gårdagens matintag. och det var lite ägg och vattenmelon typ. sen var det bara på´t igen. så maten blev ganska lidande ja. så lite grillad lax och fläskfilé var nice.
MEN... när de andra gick iväg till brasan gick jag hem... var lite trött. ;)
var dessutom skitväder så palla det.... :P

och idag är det lördag. har vart på K-rauta... MIN FAVVORITAFFÄR. asså finns det nå tråkigare???? hahah. helt värdelöst. med nu har vi hundra miljoner ton kakel här hemma iaf. firmabilen gick på lågvarv hem :D hahhaaaa....
nu ska jag packa upp väskan från igår och dega i soffan... inatt är det jobb som står på schemat! och imorron..
men om det är fint väder blir det iaf fotboll i västerås. :D


trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0