later..

mmm vilken härlig eftermiddag det blev.
blev tacos och tjejmys med jossan, elin, sandra och mimmi.
LOVE!

plus att fillebus var med... och grabbarna kom och våldsgästade.
ja nu har vi planerat och pratat om nästa lördag iaf. linus står för festligheterna om det är bra väder, annars får tobbe fick tak över huvudet... de små födelsedagsbarnen :) buss in fixar världens bästa elin.. hon blev utsedd till toastmaster på lördag av linus ;) haha.
mmm det här kommer bli bra! mycket bra! har yran vart tråkig nån gång? nope...

haha.... min jossan.... den tjejen hon kan hon.

allt hon säger och allt hon gör är så galet kul. nu hade hon nya tabbar att berätta om som hon gjort på sitt jobb. vart får hon allt ifrån? hur tänker hon?
som sagt... det är bara med henne allt kan bli så galet fel fasst det är helt rätt. som idag... fixade hon gratis godispåsar på konsum. de var till de små barnen... MEN... jossan har sin charm och godispåsarna blev våra :D
hoppas hoppas hoppas hon kommer på lördag! <3
var iaf och handlade biljetter till yran idag.
köpte en biljett till min fattiga mammalediga bästa vän mimmi ;) den förtjänar hon. hon är en klippa som behöver lite uppskattning ibland... asså det får hon såklart av sin "man"... men av mig tänkte jag på. :D

nu drog grabbarna på B-lags match...
så jag ska bara ha det bra här hemma och inte prata med någon.
lite chilltime innan jobb.

tjo balla bacon!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Meeen ååh jag blir helt rörd o tårögd! Fina fina Matilda!!! PUSS!

2010-05-24 @ 12:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0