idag är det torsdag

hej!

kan det vara skönare ute?
eller jo jag skulle kunna ha en pool på trädgården.. men solen skiner iaf och jag har legat ute i solstolen i ca 2 timmar nu! som jag har längtat! jag älskar älskar älskar solen! nu är det sommar!... FANTASTISKT!

om en stund är det dags att hämta upp Elin för att ta sig till Eskilstuna för ett hårt pass i Bodystep. läääängtar! jag ser fram emot sista delen, den är så rolig... kan inte riktigt förklara varför, men det är en kombination som är så rolig och så jobbig, men instruktören bara gapar o skriker och musiken är grym och super hög. GGGAAAAHHHH!

åt precis första GB glassen för detta år också... :)
min äkskade twister... mmm tummen upp för isglass.


nehepp dricka vatten i mängder så man orkar träna. har solsting ;)

jobb inatt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0