I <3 Oslo

okej jag vet att jag tjatar om det jämt och att jag har sagt det jag nu kommer att säga hundra gånger förut.... men denna helg har vart ASKUL, kanske det roligaste jag vart med om. och jag har sagt det förr... att jag har aldrig dansat så mycket förr, men söndagens utenatt tog fan alla rekord. har ALDRIG dansat så mycket i hela mitt liv. när kvällen var slut sa folk... - aah där är den galna partybruden som stått på dansgolvet i alla timmar! :)
japp det är JAG! hihi! jag har aldrig sagt att jag är normal.

på lördagen när vi kom dig blev det ett kärt återseende med lindha och josé.
sen fixade vi till oss lite för att sedan gå ner till Akker Brygga för att käka middag och dricka drinkar!
sen hem till robin för lite "fest" men eftersom jag hade vart upp i 30-35 timmar då så var jag HELT slut! eller nä inte i huvudet men min magen mådde väl sådär.
så att vara vaken i typ 100 dygn utan sömn kan jag INTE rekommendera. :)

på söndagen innan festen så vaknade josé och jag fett sist. de andra hade smygit ut för att gå på rundtur.
men jag har juh sett allt som lindha visade förr. har juh faktiskt bott i Oslo.
så vi möttes upp på carl kphan för lunch!

asså Norges nationaldag är tokstor. nu förstår jag det, nu när jag har sett det med mina egna ögon! TOKMYCKET folk. och alla har nationaldräckter osv. det är ridande poliser i uniformer. det är flaggor överallt. och studenterna är galna. musiken skrålar överallt och vid slottet står kungafamiljen och vinkar!
vad har sverige? jävla tattland. varför firar man inte sverige? varför visar man inte att man är en STOLT svensk?
herre guuud!
nu när jag sett deras firande blir jag sur. detta får vi göra nått åt sverige. detta land SKA firas. jag vill också ha nationaldräckt på mig.

jaja.... ;)








hejja hejja norge! ;)

inte för att verka asnördiga, men helvete vilket drag det var i bilen hem. 5,5 timmar med GARV, song och dans. ibland fattar jag inte vart vi får våran energi ifrån. sååååå kul.
vi har iaf en låt... en låt som liksom är våran oslolåt nu. kanske väldens bästa just nu! en låt man INTE kan stå eller sitta still till.

We No Speak Americano.... LYSSNA!

hej hej hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0