FREDAG

fredag fredag fredag fredag! :)
äntligen är det helg. och vilken lördag det ska bli sen.. längtar som en tok till imorron.

klockan 15 ska jag in och bli stylad.
min frisör sa åt mig att klä på mig mina partykläder eftersom vi ska bli fotograferade :D
vilken lokalkändis man är :D skojja.. hahahahahaha.... HAHAHAHAH..... ska bli såå kul. älskar sånt här trams.
hoppas på att bli supersnygg till festen imorron. hoppas på världens coolaste frisyr. hoppas på något som ingen annan har.

nu sitter jag iaf och väntar på min smalmat!
rotfrukter i ugnen och tonfisk. tänk att smalmat faktiskt kan vara riktigt gott!

ska väl dessutom tänka på vad jag ska marinera den färska laxen som vi ska grilla imorron.
hmm... olja, soja, citronskal och färsk dill??


hoppas ni får världens bästa fredag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0