dagen efter...

gårdagen var prefekt. sååå kul. så mycket roligheter på ett o samma dygn.

stylingen i köping var superkul. jag mådde som en prinsessa när jag åkte därifrån. en frisyr  helt i min smak. sandra och mimmi blev också toppensnygga i skallen ;)

vi flyttade festen från linus till idlings föräldrars hus. man hade juh ingen aning om hur vädret skulle bli. såg så himla ostadigt ut ända tills klockan 18 då vi skulle ses.
det blev grillning på hög nivå och en massa dans och snack.

bussen gick från kungsan klockan 22.30.. mot köping.
haha jag har lite kort i min kamera som jag inte kan förklara!!! elin och jag står och "kramas" med nån som jag inte har en aning om vem det är... han ser nöjd ut iaf! hahaha....
hahaha dogge doggelito var där... behöver jag säga nått annat? :P

tror jag var överallt och ingenstans den natten.
tappade ut mitt vin inne på bajjamajjan också... så jävla äckligt! som min bror sa... tur att ma är full, för sitsarna är juh inte okej! BLÄÄÄÄÄÄÄ.
dansade på bugg-golvet.
minglade.

tror jag fick HUNDRA underbara kommentarer angående min frisyr. jag gjorde bra reklam. :)

nu sitter jag hemma igen.
kom precis hem från mamma och jag är apmätt.
tacotårta med sallad.
och till efterrätt supersnygga muffins, fruktsallad, grädde, glass och smultron. jag spricker....

ska jobba inatt också.... är lite ledsen i ögat över det då jag absolut inte känner för det... men men... har man bytt så får man göra sin plikt. på detta sett får jag juh vara ledig nästa lördag när jag ska på bröllop. :)

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0