torsdag

för det första: jag har världens BÄSTA vänner. vilka tjejer. vilket stöd. dessutom är dom förjävla snygga! :)

för det andra: trodde jag inte på andar och ett liv efter döden så gör jag det idag! (tror att det kan finnas ett sammanhang här).

för det tredje: sååå kan detta väder, denna snö, detta äckel till årstid dra dit pepparn växer! det bästa med att jobba natt på vintern är juh iaf att man kan sova huuuur länge man vill om dagarna, för jag vill ändå så inte vakna och se ut, eller gå ut... hahha :)
jag viiiiilllllll ta på mig min vårjacka, ett par tygskor och solglajjer :)



vad händer idag då? på min lediga dag!
badminton?
mys?


(R.I.P)


ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0