torsdag

va f*n!!!! klockan skulle ringa klockan 13 idag men vad händer... jo jag vaknar kl 15. vad hände där? :)
typiskt, bara o hoppas att man kan sova inatt! har iaf inte ett minne av att jag har stängt av nån klocka.

har precis kommit hem efter att ha snott duschen av svärpäronen... vi håller juh som sagt på att renovera badrummet... börjat bli galet trött på att inte ha en dusch i huset! men ojoj vad bra det kommer bli när det är klart! :) då ska jag duscha 3 ggr per dag! haha.

så vad sker ikväll?? nu är man juh ledig sisådär 1,5 vecka :)
ingen som känner för några glas vin ikväll? :D :D :D

nu ska jag läsa lite i min EXTREMT spännande bok... ZZzzZZZzzZZ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0