torsdag

hahaha wiihooo....
jag har sovit som en prinsessa hela natten så nu är jag pigg som en mört och vill börja göra mig i ordning för kryssningen vi med jobbet ska åka med. :) 
känns konstigt att man måste packa med badkläder, men vi ska juh lyxa vid "soldäck". gaaaah. KUL KUL.

ska hem till julia vid halv 12 tyyyp, inte varje dag man får börja dricka vin redan då. vi kan juh låtsas att vi är på andra sidan jorden där klockan är 12 på natten och där de firar st patricks day! :)

bussen går iaf klockan 13.10.
sen bär det av till stockholm.
hihi.... jag vet inte ens hur man gör, har vart på 1 kryssning i hela mitt liv och då var jag en "typ" snorunge. :)
hoppas iaf att alla firefighters och policehunkarna har sina uniformer på. HAHA! fast å andra sidan, om man var tvungen att ha sina jobbkläder på sig vill jag nog inte följa med, för hur snygg är jag och mina kläder?

nej nu ska jag göra en brakfrulle tills Henke kommer hem.

ses imorron...
ojojojojojojojojoj...
puss puss bomullstuss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0