tisdag

ojojojoj vilken natt det var inatt, en kämpig sådann. kan säga att det var skönt och komma hem och få lägga sig i sängen och sträcka ut benen!
hoppas verkligen att det är lugnare inatt! :)

trodde det skulle vara fint väder ute när jag vaknade, såg juh ut som det när man åkte hem vid 7...
men hur kunde jag tro det egentligen?

hahahhihihii kryssningen är bokad. sexy nurse weekend. haha nädå... men det är en kryssning för folk som jobbar inom vårdsektorn.. så typ vi och förhoppningsvis snyggisar i läkarrockar, brandmän och poliser. och alla kommer ha uniformen på sig!!?? eller. :P nä.
ska iaf bli askul. en sak o se fram emot!



nej nu mat!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh va kul! jag vet en som ska på den kryssningen! :) min dejt där hemma, brandman! Sjukt snygg! Så om du ser en sån, så kan de va han! hahahaha;)

2010-03-02 @ 15:17:59
Postat av: matilda

hehe okej, ser jag nån snygging så ska jag fråga om han känner dig ;) check! jag ska nooog hålla koll på vad han gör.. avrapporterar sen :D

2010-03-02 @ 15:23:25
URL: http://matildahult.blogg.se/
Postat av: ninis

det tycker jag låter som en deal! ;) haha

2010-03-04 @ 17:18:09
URL: http://marieantoinetteandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0