stek

ååh vilken härlig eftermiddag jag har haft tillsammans med mimmi och sandra.
kaffekoppen i högsta hugg sittande mot husväggen i solen. :)
fräknarna tittade fram och man fick lite sol i sinnet! helt fantastiskt underbart!

sen att jag blev mobbad för att jag snurrar runt och babblar för att jag är sjuuukt trött nu är juh en annan sak. var nog inne i min lilla drömvärld där många gånger. men jag vill verkligen inte sitta uppe en natt till.
tur att man har vänner på andra sidan jorden att prata med på msn :) haha.

imorron är det möte på skolan som gäller. klockan 09.00. då är det dags att ta sig an en ny kurs... och jag vet fortfarande inte vad jag ska välja, tror jag kommer göra det imorron. behöver snacka av mig lite med läraren först. kanske har hon en bra plan för just mig :P

ha en skön kväll och som gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0