söndag

var bjudna på middag idag hos far ända in i baljan och eva.
dom bjöd oss snorungar på älgstek idag! :) fy i satan vad gott det var! massor med smaker, och en "GI" sås full med smaskiga kantareller :D wiihoo!
sen blev det lite kortspel i form av Plump.
sen fettade vi lite till med en cheesecake... :P

mmm nu sitter jag här på jobbet igen. det har precis blivit lugnt i huset så nu inväntar jag tjejerna från misteln som ska komma och fika... jag hörde nått om dajmtårta!!! hehe. plus att jag har med mig allt på bilden nedan. en MYSNATT! :) fira lite!

om ca 8 timmar har jag alltså återigen klarat av en 6 nätters vecka... nöjd som tusan. ska bli skönt o få vara lite ledig nu ett tag.. ta tag i träningen igen osv. fan jag har vart helt slut dom senaste 2 veckorna... gaaah... jag kan inte ens förklara det ska bli att få ett schema. :D veta hur när var!

sov gott mina änglar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Meeeen! :D Vad är det jag ser!!?? Har du fått ett jobb? Jag hade ingen aning! Har varit alldeles för lite på internet! GRATTIS gumman :D Faaaan vad nice, jag är sååå gald för din skull :D

2010-03-08 @ 12:38:28
URL: http://alltomminlista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0