söndag

hoho!
då var det söndag igen. men vilken vecka jag har haft!
tyvärr så har det juh inte blivit mycket plugg denna vecka, men jag har haft för mycket roligt för mig! nya tag denna vecka som kommer... jobbar iaf tisdag och onsdag natt denna vecka så då ska jag råplugga så jag kan åka till fjällen med gott samvete :)
för på lördag åker jag och fam johansson till tänndalen! wiihooo! hoppas på strålande sol och bra backar!

elins fest blev lyckad. vi drog dit vid 6 taget och då blev det smörgåstårta och en massa annat smått och gott.
vi var ett ganska stort gäng så det var kul.
det var som ett barnkalas, med riktiga barn och sånna som oss som beter oss som det! ;)
men vad gör väl det, dom är söta dom små liven... och vi andra kunde juh dricka vårt vin som vanligt! nemas problemas!
vi drog ut på krogen iaf, det blev e-tuna som vanligt! men det var kul. haha det slutade med att vi stängde in en nykter karl in i ett hörn och där fick han sitta med oss tills det stängde... han var nog lite rädd i början men han mjuknade tillslut!
och så träffade vi en trevlig raggare som bjöd laget runt på öl :)
dock var inte hans sambo lika road :/ opps.... men jag tror nog att de blev sams sen..

nu sitter jag och inväntar elin och smörgåstårtsrester :P MUMS!
ha det såååå bra mina vänner!
puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Elin

är dom små får man ta två!! hahaha

2010-03-22 @ 15:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0