så här blev det!

jag valde kursen "utvecklingsstörning och funktionshinder" som nästa kurs. kan juh sitta på sin plats nu med tanke på mitt nya jobb. ska bli en spännande kurs faktiskt... vi gick igenom alla enheter och jag tror det kommer gå ganska snabbt och smidigt FÖUTOM en enhet. jag ska läsa en bok. EN BOK. hatar hatar hatar att läsa böcker. men effektiv som jag är så har jag redan beställt hem boken genom internet. 41:- då har jag den iaf hemma och jag behöver inte vara direkt rädd om den. slipper jag gå till trååååkbiblioteket. så jaaa, istället för att läsa den bok jag hade tänkt att läsa i fjällen får jag ge mig på denna. prins annorlunda. hehe. bring it on!

efter mitt möte gick jag hem till mimmi och jocke!
HAHAHAHA för felix. eltandborsten var tydligen jävligt rolig för så fort man tog bort den så gallskrek han. en eltandborste?? :D ni skulle ha sett minen när han körde in den i munnen. SÖT!

sen tog jag mig en promenad hem, och nu gör jag mat! om 30 minuter kommer henke hem. jag är huuungrig! inte så konstigt då jag åt frukost kl 06.00.

ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0