onsdag

okidoki en natt kvar innan jag får vara ledig en dag innan jag ska jobba 3 nätter.
puuh! och inte fick jag lindas mammavik heller :(
vill bara vara klar med min utbildning nu så jag kan börja söka mig utåt... för i kungsör är det tydligen HELT omöjligt att få jobb och då speciellt inom kungsörs kommun. det finns lagar och regler och konstigheter och orättvisor och inavel så jag tror och känner att man aldrig kan slå sig in! det finns alltid folk som kommer före. alltid folk som känner rätt personer.
åååh varför finns det inget privatägt i kungsör?
där skulle jag vilja jobba... då kanske man äntligen har rätt till något. man kanske till och med kan få pengar till att köpa arbetskläder ;P haha.
jaja.... vad är en bal på slottet. jag visste juh detta egentligen innerst inne, men det fanns en gnutta hopp in i det sista....
yeye, jag håller mig iaf uppdaterad inom undersköterskejobben i orterna runtom.
finns ett jobb i e-tuna jag sökt, och om jag vart klar NU så hade chansen vart god. har iaf sökt den och fått svar, men de skulle kolla igenom alla ansökningar och höra av sig om nån vecka.
ett jobb som sos operatör. vore AScoolt. men som sagt.... jag är inte klar i skolan än. men jag har arbetslivserfarenheten iaf. plus att jag snaaaart är klar! hihi. hoppet är det sista människan har!!!!!!!! :) <3

hmm.... nä nu vill jag inte skriva mer....
även fast jag försöker hålla modet uppe är situationen jag hamnat i INTE rolig!.
folk säger åt mig att bitcha upp mig... men min fråga är varför? är det verkligen nått fel i att vilja vara snäll och tillmötesgående? ska jag verkligen behöva hugga i och skrika för att få igenom min vilja... ska det behöva vara så så vet jag inte om jag vill ha "jobbet" jag vill ha "jobbet" för att jag är VÄRD det! jag vill ha jobbet just för att jag är snäll och duktig! är det sååååå fel?

puss puss alla fina människor!

Kommentarer
Postat av: Lindha

<3

2010-03-03 @ 19:31:08
Postat av: Jenny

De söker en uska på mitt jobb Tilda, 75%. Borde ligga ute på nätet ams.

2010-03-03 @ 20:14:24
Postat av: Mimmi

Gullan vad ledsen jag blir för din skull :(. Självklart ska du inte behöva vara en "bitch" för att få jobb. Du är prefekt precis som du är. Och SOM du ställer upp för Misteln tycker jag att det är SKAMM att inte DU går ibland... Puss!

2010-03-04 @ 08:01:39
Postat av: Sandra

Deras förlust säger jag bara! Fan va tråkigt...men det kommer nog att kännas rejält för när du inte finns där längre för att ställa upp i vått och torrt. Som sagt var...håll modet uppe. Du vet att det finns en mening med allt. Men förstår om det suger just nu. Puss rara du!

2010-03-04 @ 13:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0