onsdag

tooodelooo..

har inte ens gått och lagt mig än trots att jag har vart ledig hela natten... och vad har jag då lärt mig av detta?
jo att jobba 12 nätter på 2 veckor är inte bra för det "normala" livet! haha... har vänt mitt dygn helt... ;) så idag tänker jag inte ens gå och lägga mig så jag kan sova nu natten som kommer... :D

så japp jag var på gymmet klockan 5 idag med.. :) jag och en snubbe till. trodde verkligen inte att nån tränade så tidigt! men vad vet jag, han kan juh också ha sömnsvårigheter :P
blev iaf 5 km på crossen - ben - 2 km löpning. så jag är MYCKET nöjd!

såååå vad ska man sysselsätta sig med idag då så man inte sätter sig i soffan och somnar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0