måndag

tjooohoooo.

vilken jävla helg jag har haft!
jag är så super nöjd asså. askul och träffa joel och oskar igen.
blev en förfest hos mallan och jossi innan vi drog på en hemmafest... hur vi hamnade där vet jag inte. hehe
ett hem fullt med australienare var ordet. jaja, det var iaf askul.
sen blev det kebab innan jag kom på den briljanta idén om efterfest! men gänget jag var med var juh som döda sillar ;) hehe. ja klockan var iaf 06.40 när jag kollade på klockan sista gången.... wild n crazy!

dagen efter var jag törstig. konstigt det där.
"hur kan man vara så törstig när man drack så mycket dagen innan"
men o andra sidan.
2 vinare på 12 timmar är bra jobbat! usch! men ibland får man.

vi drog iaf till oskars cafe och käkade lunch innan vi fick skjuts till stationen.
cicci hoppade av i v-ås o jag i köping där mamma stod o väntade. :)

och shoppat har jag gjort också...
ett linne, en t-tröja, långtröja... och en spritser ;)




hihi.
mmm.

förhoppningsvis så blire stockholm snart igen :P
har lovat mig detta nämligen. att åka dit oftare. det är nära, billigt (om man vill), roligt! vad är problemet liksom?
bara tågen börjar gå från kungsör snart!

ojoj, jag ska jobba mycket denna vecka. inte för att jag klagar-tvärtom. men det blir en maffig vecka. måndag, tisdag, onsdag, fredag, lördag, söndag. natt.
åter igen 6 nätter på en vecka. hahhaaa.... fy i kanonen jag kommer bli riiiik! ;)
men närå... behöver jobba mycket för vecka 13 åker jag till fjällen! så detta passar mig asbra! såhär jag ville ha det! :) åka till fjällen utan att behöva tänka pengar!

nääää hej då!

Kommentarer
Postat av: Lindha

det har du rätt i de är nära och billigt, oslo är längre men inte så mkt dyrare, o du får gärna komma hit en gång i månaden, minst!

2010-03-01 @ 18:56:07
Postat av: mimmi

vad har hänt med bloggandet? du börjar bli dålig på att uppdatera :P Pussen

2010-03-02 @ 07:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0