lördag

wojne wojne vilken härlig kryssning.
en natt full med (fullisar)... roligheter. galet galet kul. haha... jag är så jävla nöjd, men orutinerad som jag är när det gäller kryssningar så måste vi snart åka igen. och då ska jag inte köra dagen efter. :D ja tänk att det kan vara så kul att hoppa på en båt (grejjen är juh att man inte ens skulle bry sig om båtfan låg still)...
hörs det att jag har haft kul? :)



wiihoo

var och hämtade bästa lindha i örebro igår kväll.
sen bar det av mot valskog pizzeria. och där moffades det :) sååååå satans gott.
vi var huuuungriga. mm en liten mysstund fick vi för oss själva :)

och idag är det bara påt igen.
lilla elin har festligheter för att fira hennes 25 års dag som egentligen är imorron.
så vi ska dit och äta och festa. :) :) :) sen får väl helt enkelt se hur kvällen slutar! utgång?
måste iaf ta tag i dagen nu och äta lite frukost, åka till systemet och handla vin osv...
åååh ska man ha på sig ikväll då??
nu när man är inne i sitt esse varje ledig stund så måste jag fan inhandla nya partykläder.

ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0