kväll

haha såhär kan det se ut när man pluggar en hel natt...


men jag fick det jag ville klart iaf.... måste juh få ta en pause då och då...


ikväll har jag lekt med mimmi. kaffe, desperate, och fotograferingssnack!!! :)
och bus med världens busigaste kille.

på fredag hämtar vi våran nya bil också. :) brooommm brooommmm.. haha *LYCKA* nu slipper jag sitta fast här hemma insnöad. och jag slipper sitta kvar på jobbet och vänta på att henke ska komma och hämta mig. och jag kan åka in till stan utan att vänta till efter 4. och jag kan åka och träna när jag vill.
lalalalala.................... I LIKE IT!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med ny bil, vad blir det för nån??

2010-03-10 @ 07:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0