fredag

när man loggar in på facebook innan klockan sju och man ser att det bara är folk på andra sidan jorden och dom som är hemma och är mammalediga som är inloggade då förstår man att man har sömnproblem ;P
vaknade 6 imorse efter en kass natt! lär juh sova en sväng innan jobbet ikväll. 3 nätter. 2 SOM JAG SKA vara på näckrosen, men ikväll blev man "överkörd" utan att bli tillfrågad, så jag ska va i huset inatt!
detta gör mig absolut ingenting, men man vill iaf bli tillfrågad... hade verkligen sett fram emot en lugn helg med tanke på att jag jobbade 6 nätter förra veckan och 6 nätter denna.... men men... det finns ett slut på denna vecka med :D och nästa vecka har jag enkel torsdag! skööööööönt!

ser ut att bli fint väder... blir en promenad sen :)

fredag... stackars mig som missar solsidan jämt! :( kanske bästa programmet just nu.

fruuuuuukost!

Kommentarer
Postat av: Lindha

du får kolla på internet, de gör jag - älskar det :)

2010-03-05 @ 18:39:35
Postat av: Arneadine

Informative website! Thanks!

2011-06-17 @ 08:06:17
URL: http://arneadine.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0