fredag

nehepp inte några skattepapper på posten idag heller...
nu kommer jag juh inte få reda på det förns efter fjällen... och jag som har stått å smygit på farbror brevbäraren varje dag ;) hehheee. det kliar kliar kliar i fingrarna, jag vill vekligen veta vad jag ska få tillbaka, eller ja i värsta fall betala. jag viiiiiiiillllll att det ska vara som förra året, då var jag rik ;) 11000:- nånting tillbaka. då var jag en lycklig människa. men då hade jag iofs vart i oslo 4 månader. vet inte hur sverige räknar men... 11000 plus den norska skatten på 8000:- soooom sagt jag var en lycklig lycklig människa. :D
men den som väntar på nått gott.....

idag är det fredag mina vänner... men skit i det... för...
imorron bär det äntligen av mot fjällen. pax för att det ska vara sol så man kan sitta i snögrottan och sola och kolla på alla sötnosar som går sitt första år i skidskolan...
pax för att alla fräknar i ansiktet ska komma fram och man blir brun som en pepparkaka.
pax för att inte bryta några ben...
lalalalallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa underbart!

mmm håller iaf på att packa alla saker man ska ha med sig! och det blir juh en del.
oooh tar med mig badkläderna också, för ååh vad henke o jag hade det mysigt förra året nere vid hotellets spa. den utsikten i bubbelbadet går inte att hitta så lätt. LYX!





näää packa vidare... sen då?
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0