fjällen...

dag 2 är nu avklarad! vart fan är solen?? :(
idag har det blivit lite skidshopping också... varför Gud i himlen måste allt vara sååå himla dyrt!? man får juh ingenting under tusenlappen... hata det! men mitt inköp är nice.
har hittat världens snyggaste skidbyxor, men för 3500:- vet jag inte om dom är så snygga längre! hahhaaa.
men vad är en bal på slottet??

vi drog hem lite tidigare idag, det började nämligen toksnöa vid 3 tiden. såg ingenting uppe på toppen...
och nope, inga brytna ben än. inte ens en vurpa :D men så kanske man inte ska säga, för det blir väl säkert min tur imorron då barafördet! så jag tar tillbaka det!

nu ska vi chilla ett tag innan man ska börja med maten. blir pasta med kräftsås idag! :D I LOVE IT!
sen jaa... eeh jag kan göra vad fan jag vill, jag har semester! wiihoo!!!



till mina fina tjejer, vill jag iaf säga att jag saknar er och längtar efter er! men jag blickar fram mot helgen... vad sker?? kommer iaf hem på lördag e-middag! så planera, fixa, prata med varandra... utgång? e-tuna? v-ås?
för vin blire va?? ;)
älskar ER!

nejje, nu ska jag plugga lite och sen hoppa in i duschen!
take care honeys!
<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yeeeees man kan alltid lita på dig :) Jag håller på och kollar vad alla vill! Vet du hur killarna ska göra? Dom har ju träning på söndag. Kom hem helskinnad vännen! Saknar dig oxå!!!

2010-03-29 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0